torsdag 30 september 2010

Väntar...

Idag har jag och Lilly storstädat, det har väl gått sådär... Jag har städat och Lilly har stökat till igen, men det är väl så det ska vara när man har ett litet busfrö! :)
Vi har också varit hemma hos Liam och Maria och hälsat på. De härjade runt riktigt bra och busade som bara den. Lilly glömde bort sig när hon stod vid Liams lära-gå-vagn och släppte taget. Där stod hon en stund innan hon kom på sig igen och tog tag i vagnen igen. Duktiga tjej!


Liam

Lilly

Busfrön
När vi kom hem fortsatte vi att pyssla, jag lagade mat och Lilly stökade runt i skafferiet. Det blev lite tyst där ett tag och när jag vände mig satt hon och mumsade på knäckebröd. Lite hårdsmält men hon såg riktigt nöjd ut!:
Gott!

Nu sover lillskrutt och jag och Carl sitter och väntar på att Ida och Björn ska komma!

1 kommentar: