tisdag 28 september 2010

Besök

Idag har vi haft besök av Elin och Siri. De kom vid halv 12 efter att jag och Lilly haft en mysig morgon med bus och bak. Småtjejerna lekte på golvet och vi satt och snackade massa skit. När Elin och Siri skulle åka hem igen hjälpte jag dom ner med vagnen samtidigt som Lilly satt på golvet och lekte. När jag kom upp igen tog jag henne på bar gärning när hon stod och slickade på chokladmuffinsen som jag hade låtit stå på vardagsrumsbordet. Nu är det inget som går säkert i Lillys framfart!

Siri

Lilly visar att hon kan lipa


Siri & Lilly busar på golvet

Lilly och krokodilen
När vi gjorde middagen passade jag på att göra till Lilly också, det var ju supersmidigt! Jag kokade potatis utan salt och hade en egen liten form till Lillys fiskgratäng. Det blev en gratäng med dragon, chili, purjolök, räkor och creme fraiche, får se i morgon om det passar fröken Ohlsson. Jag är i och för sig ganska säker på att hon kommer att äta det, hon äter ju allt! ;)

1 kommentar:

  1. Nä men stackars Lilly gråter hon?? :( ;)
    Det är ju så smidigt nu när de kan äta samma som oss.... Äntligen!

    SvaraRadera