onsdag 29 september 2010

Stadsvandring

Idag har jag och Lilly spenderat dagen på stan med Ida och Juni. Vi började i Vasa, fortsatte till Haga och Linne och avslutade vandringen på Avenyn. Ida och Juni ska på flera kalas här framöver och letade därför presenter, jag och Lilly följde på som två svansar och tittade och kände på allt! :)
Vi tog en fika på Cafe Cava, tjejerna fick busa av sig lite och jag och Ida satt och slappade och snackade en massa. Alltid lika trevligt att umgås med dom!

Lilly & Juni


Juni & fisken


Två lipande tjejer
(Nej Ida, inte gråtande ;))



När vi kommit hem igen var det dags för gröt, det nya är att Lilly nu får mjölk till gröten och tycker att det är mums! Sen kom Carl hem och det blev lite pappa-Lilly- tajm, jag stack ut och tränade och de myste och busade! Lilly har blivit så lättsam och det har blivit mycket lättare för mig att lämna henne när jag vet att hon inte skriker hela tiden. Bra för mig och bra för Lilly, och för pappan som får lite egentid med gosfisen!

2 kommentarer: