fredag 24 september 2010

IKEA

Inatt har jag sovit så himla bra! Vaknade vid 3 och undrade om babyguarden var trasig eftersom jag inte vaknat av den på hela natten. Antagligen var jag så trött att jag helt enkelt sovit för tungt. Vaknade igen vid halv 8, gick upp och duschade och hörde då att Lilly höll på att vakna till. En perfekt morgon, pigg och utvilad och fick dessutom duscha i lugn och ro. Mer sådant tack!
Vid halv 10 åkte vi mot Kållered och IKEA där vi skulle möta upp Ida och Juni. Kändes som grymt längesedan vi träffade dom och det märktes på Lilly att hon kände igen Juni, ville ta på henne hela tiden och var på ett strålande humör. Vi följde med Ida när hon shoppade och sen tog vi en lunch. Tjejerna var så nöjda så! :
Lilly & Juni
Sen gick vi i lite fler affärer innan vi åkte hem. När vi kom hem ringde Anna, det var riktigt längesedan vi hördes. Hon är också mammaledig med en 3 månaders Elsa OCH en tvåårig Victor! Det är bra gjort det! Vi bestämde i alla fall att jag och Lilly skulle hem till dom och hälsa på på måndag!
Nu ska jag passa på att läsa lite Mama som kom på posten idag innan Lilly vaknar igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar